samanthamonsterroadsso

Alla inlägg under september 2014

Av Sam The monster - 28 september 2014 08:07

Heey folks :D Jag har en ny liten medlem i min familj nämligen Mistqueen (Misty)

  Misty är en sprallig liten jorviks ponny på 3 år,Hon gillar att hoppa och leka mä andra ponnysar.Kallas även för pepparkaks ponnyn   Hon är världens snällaste ponny och sprider mycket kärlek OCH hon är första flickaan i stallet

 

I cirkuseen.

Av Sam The monster - 24 september 2014 22:12

Vi har fhaft event så har lite bilder på deet 

 


  

Vi hade lite stafett(stavning)

Sen så pussade jag min kära fru   '

   

Sen gifte sig Lilian Och elvis

 

Aja ska se på tokyo ghoul nuu heej // Sam

 

Av Sam The monster - 23 september 2014 22:03

Tjoo blöggen :D Idag så har inte det hänt så mycket men har träffat nya vänner :D Ellen Northvalley

  '

Och Aixa Moonlund

 

''my anaconda don't'  

Låt oss säga att hennes hästs anaconda är hott :D

Men nu till hästmarknaden ;D

 

Längtar så till imorgon :D

 

Söt NPC häst :)

 

Men godnatt // Sam

Av Sam The monster - 23 september 2014 09:41

Idag när jag skulle göra dom där tråkiga G.E.D sakern så fastnade Froxe. Men jag kunde sitta ne såå..jag gick och gjorde allt :D D;

 

Sen så såg jag hur jäkla stor Mrs.Drake är!

 

Men fick loss Froxe sen :)

 

Aja har lektion nuu :( Hej dåå //Sam

Av Sam The monster - 23 september 2014 06:32

Godmorgon! Ja, jag vaknar alltid super tidigt och sånt..men såå är det ;) Idag så har vi prov i skolan D; men detta är ju om sso ;) Jag började morgonen/natten med att hjälpa G.E.D-praktikanten med att fixa betong och gps,karta.

 

Han var ju super feeeg :p

Och nu så ska jag rida till valedale och prata med Alvidon (ja,från kims video) och Mr.Andersson


   

   

  Man fick ju en ganska snbb traninga outfit men inte så fin ..

Aja! Ses snart igen :D ska nu äta frukost :) hej dåå //Sam

Av Sam The monster - 22 september 2014 21:10

Denna dag har varit REGNING!Och kall och blåsigt! Riktig höst, det gillr jag :D Men jag har supertråkigt nuu och så vill jag tipsa dig om denna låten <3  : 


Men Avslutar detta inlägg med fina kvällsbilder men Eden och Elin :D 

     

Godnatt :D //Sam



Av Sam The monster - 22 september 2014 17:18

Detta är 2 delen av mina åsikter om sso hemstall


Vingården / Silverglades hästsportcenter:

     

Bra med VG /SHC

-Den är fint med alla vinrankor

-Stallet är jätte fint

-Resturangen på taket

Dåligt med VG / SHC

-Lite för kungligt

-förliten källare

-lite för vitt

 

 Valedale

     

Bra med VD

-Fint mycket natur

-Durid-paddocken

-Fina hästar

 

Dåligt med VD

-Långt ifrån allt

-Att man inte kan gå in i snäbollarna där uppe

-Dark core arbetsplats

 

Firgrove

     

Bra med FG 

-Väldigt mycket fina träd (messt äppelträdet i FG)

-Mysigt som tusan

-Roliga tävlingar hos Minka

Dåligt med FG

-Lite utanför allt, långt till allt

-Mr.Kembells hus D;

 

Jorvikstallet

     

Bra om JS

-Mycket folk

-Nära till Jaraheim

-SUPERSTOR arena

 

Dåligt om JS

-ingen transport

-lite jobbigt,långt till allt

-Herman är läskig...

 

Det var alla stallen jag kan nå! Kommer såklart att skriva om GÅD men har inte låst upp GÅD än såå :) Men hoppas du gilla den :)   SAM

Av Sam The monster - 22 september 2014 16:48

Hej :) Jag tänkte säga mina åsikter om stallen på Starstable ;) Here we go :D




Morrland stallet :

    

Bra om ML 

-Det är ganska fint

-Älskar nimels högland

-Mrs.Holdsworth

Dåligt om ML

-Mycket nya

-Stranden är inte så fin

-Lite affärer.

Fort Pinta Stallet :

     

Bra om FPs

-Många affärer

-Disco

-Fin strand

Dåligt om FPs

-När det är disco kan man inte va där för musiken är för hög

-James

-För lite uppdrag där

 

Steves Gård :

   

Bra om Steves

-Mysigt stall 

-Fin liten paddock 

-Nära till allt

Dåligt med steves

-Ganska litet

-Jordekorrarna syns inte i dina hem

 

 

Resten av stallen kommer snart ;D

 


Presentation


Tjenare Mitt namn är Samantha Men kalla mig gärna Sam eller Monstret.
Jag bloggar mest om min sso tid och kul jag har på sso.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards